Snickers kommer i mange varianter

0
174
som Snickers

Snickers Bar er en sej jordnøddesmør nougat og karamel og ristet peanut topping candy bar dækket af mælke chokolade lavet og markedsført af Mars, Inc, et USA-baseret private selskab, der er en af ​​verdens største mad og konfekture leverandører. Snickers bar sælges over hele verden, og over 15 millioner barer laves dagligt med et årligt salg på over 2 milliarder dollar, hvilket gør det til en af ​​de mest populære candy bars, der nogensinde er produceret.

Frank og Ethel Mars, grundlæggerne af Mars, Inc. skabte den meget succesrige Milky Way Chocolae Bar i begyndelsen af ​​1920’erne, som var Amerikas mest populære slikbar mellem 1927 og 1929, hvilket gjorde det muligt for virksomheden at udvide og udvikle nye opskrifter til chokolade slik. Snickers-baren tog over tre år at udvikle sig og blev ikke frigivet til markedet før 1930. Frank og Ethel ejede også en gård, der opdrættede raceheste i Tennessee, hvoraf nogle var almindelige sweepstake-vindere, herunder Ethels favorit, en hest ved navn Snickers.

De nye snickers bar er med en lækker smag

Desværre døde hesten en måned eller to, før det nye produkt skulle frigives, da et nyt navn ikke var blevet afgjort, og gården under alle omstændigheder var blevet opkaldt efter den første chokoladebjælke, Vintergadegården, det syntes passende, at den næste chokoladebar skulle tage navnet fra gården. Ethel var glad for, at navnet på hendes foretrukne hest ville blive valgt.

Snickers søjler blev oprindeligt lavet ved at hælde jordnøddesmørken nougat på en stor bakke og derefter tilsætte karamel- og jordnøddepladerne og skive med hånden, før de dypede hvert stykke i smeltet chokolade. Selvfølgelig betyder den stigende brug af maskiner til at øge mængder, at gamle håndlavede veje ikke længere praktiseres. Det er et tegn på de tidspunkter, som den første Mælkevej bar solgt til kun 5 cent i 1920, men Snickers bar solgte til 20 cent, da den først blev frigivet i 1930.

Foreningen med en prisvindende racehest inspirerede Mars-firmaet til at identificere Snickers bar med atleter, rygter har det, at Forrest Mars Sr, mens han i Europa og udstødte fra sin far tilbage i USA, besluttede at mærke Snickers-baren som Marathon bar på grund af høj kalorieindhold tæller. Efter sin fars død kom Mars i USA under hans kontrol, og mens den samme bar fortsat var kendt af de forskellige navne, blev de begge synonymt med præstationssporter.

Se de lækre snickers bare vi har

I slutningen af ​​Anden Verdenskrig indledtes en gylden alder af radio- og tv-reklame, blev fremtiden betragtet som lys; demokrati, kapitalisme og den amerikanske livsstil blev anset for at være toppen af ​​menneskets præstationer, hvilket førte til store mærker , der var forbundet med ren sund underholdning og førte direkte til Snickers bliver hovedsponsor for The Howdy Doody Show fra 1949 indtil 1952.

Meget lidt ændret med Snickers mærke i løbet af de første 40 år med produktion, undtagen i 1968, da Mars blev inspireret til at producere Snickers mini bar, der solgtes i poser med et dusin eller mere og blev mærket “sjov størrelse”. Sjovt storslipestænger blev stærkt markedsført hos forældrene bekymrede over sukker og fedtindhold i almindelig størrelse chokoladebarer som det ideelle akkompagnement til skolepakker og familiens snacks til køkkenbordet.

EFTERLAD ET SVAR